Jeg er nordjyde – så det må gerne gøre ondt

Jeg er nordjyde – så det må gerne gøre ondt Min svigermor på 84 år blev i sommer ramt i en højresvingsulykke og har kæmpet for sit liv. Efter nogle uger er hun heldigvis så meget ved bevidsthed, at hun kan tale og skal forsøge at komme op at sidde. Sygeplejersken...

Vi er alle præget af det liv vi har levet

Vi er alle præget af det liv vi har levet Vi er hele mennesker der har oplevet livet på godt og på ondt. Bruger du din livshistorie til at stå stærkt som leder og menneske❓ Tænk hvis du kunne:👍 Blive ven med din livshistorie og kende styrkerne i din unikke historie?👍...